پنجشنبه، دی ۲

اطلاعیه شماره یک ستاد مدیریت اقصادی خونمون

بدینوسیله به اطلاع عموم اعضای خانواده میرساند بعد از دو روز که با کرایه تاکسی سه برابر شده از شوک آمدیم بیرون،قوانینی را جهت کم نیاوردن جیب مبارک در سر ماه به استحضارتون می رساند.
1.از این پس به جای استفاده از لباسشویی که یک کالای غربی و پرمصرف است،مانند قدیم ندیمها تمامی لباس ها باید با دست شسته شوند،گفتنیست سفارش خرید یک دستگاه “لگن”استیل تمام اتوماتیک جهت رفاه حال همسر و دختر گرامی داده شد و جای هیچ نگرانی نیست.
2.به جهت داغ تر کردن کانون گرم خانواده از این پس همه روزه (بجز پنجشنبه شب ها) همه در اتاق ما(پدر و مادر)می خوابیم و بخاری آن اتاق و آن یکی اتاق خاموش می شود.
3.آب شرب فقط برای نوشیدن و پختن استفاده خواهد شد و برای استحمام و شستشو یه تانکر آب چاه در پشت بام نصب شده به زودی در لوله ها جاری خواهد شد
4.اختصاصی سرور بنده”.من بعد قبض تلفن خانه از محل یارانه نقدی شما پرداخت خواهد شد،در صورت صرفه جویی ماب التفاوته به جنابعالی مسترد خواهد شد.
5.اختصاصی دختر خانواده”سهمیه کارت شارژ حضرتعالی از هفته ای 5 تا 2000تومانی به یک عدد در ماه کاهش خواهد یافت(بیشتر خواستید درخواست بازنگری بدهید)
6.اختصاصی کاکل پسر”ساعت کار روشن بودن کامپیوتر شما از 24 ساعت در روز به 24 دقیقه در روز کاهش یافته.دانلود شبانه دیگر وجود نخواهد داشت.کانتر و ندای وظیفه تعطیل.
9.اختصاصی خودمان”به جهت اقدام علیه چربی های موجود در ناحیه جلو شکممان ونه کرایه تاکسی ها از فردا مسیر خانه تا اداره بصورت پیاده طی خواهد شد.
توضیح مورد 6:به جهت اینکه محدود کردن بیشترگل پسر به صلاح نیست و سیاست نظام اقتضای محدودیت بیشتر را نمی دهد ضمن اینکه از کسی برای محدود تر کردن ایشان جز خودمان سفارشی نمی پذریم، همین موارد برای ایشان کافیست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر