یکشنبه، بهمن ۱۰

پرفروش ترین گوشی های سونی اریکسون و نوکیا

گوشی‌های C1 نوکیا و Cedar سونی اریکسون به عنوان پرفروش‌ترین گوشی‌های ارزان قیمت در بازار معرفی شدند.
به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از موبنا، قیمت پایین این مدل گوشی‌ها باعث شده تا اکثر متقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.
گوشی C1 نوکیا که یکی از جدیدترین گوشی های ارزان قیمت نوکیا است که با بهای ۴۳ هزار تومانی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
قابلیت پشتیبانی از دو سیمکارت و صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۶۵ هزار رنگ از ویژگی های گوشی C1 نوکیا به شمار می آید.
۲۷۳۰ نوکیا نیز یکی دیگر از گوشی های پرفروش این برند است که با بهای ۱۰۰ هزار تومانی در اختیار مشتریان قرار گرفته است.
صفحه نمایش TFTبا قابلیت نمایش ۲۵۶ هزار رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی، قابلیت ارتقا حافظه داخلی تا دو گیگابایت و جک صوتی ۳٫۵ میلیمتری از مشخصات فنی گوشی ۲۷۳۰ نوکیا به شمار می آید.
در این میان مدل های ۱۲۰۲، ۱۲۰۳، ۱۲۰۸ نوکیا که با قیمت زیر ۴۰ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسند نیز به عنوان گوشی‌های خوش فروش این برند در بازار معرفی شده اند.
در این میان گوشی گوشی Cedar سونی اریکسون که با قیمت ۹۰ هزار تومانی دربازار عرضه می شود توانسته از فروش مناسبی برخوردار شود.
این گوشی دارای امکاناتی نظیر صفحه نمایش tft با قابلیت نمایش ۲۵۶ هزار رنگ ، ارتقا حافظه اصلی تا ۱۶ گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری دومگاپیکسلی است.
J105 از دیگر گوشی های پرفروش ارزان قیمت سونی اریکسون در بازار است که توانسته با بهای فروش ۱۱۵ هزار تومانی مورد تقاضای بیشتر مشتریان قرار گیرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر