یکشنبه، بهمن ۱۰

گوگل به مبارزه با سایت های تبلیغاتی و حاوی هرزنامه رفت!

گوگل روز گذشته الگوریتم های جستجوی خود را تغییر داد تا مانع از نمایش وب سایت های تبلیغاتی و حاوی هرزنامه و کدهای مخرب در صفحه اول نمایش نتایج جستجو شود.
به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از فارس، بررسی های گوگل نشان می دهد دو درصد از نتایج ظاهر شده در بخش جستجو حاوی انواع هرزنامه و محتوای نامناسب و بی ارتباط با جستجوی انجام شده هستند و گوگل در تلاش است تا این مشکل را کاهش داده و تا حد امکان برطرف کند.
با استفاده از الگوریتم های تازه، تقریباً نیمی از نتایج جستجوی گوگل تغییر می کند و این شرکت امیدوار است با این کار از دامنه انتقادها نسبت به خود بکاهد.
بسیاری از کارشناسان در ماه های اخیر از اینکه نتایج جستجو در گوگل کیفیت سابق راه ندارد و آلوده به آدرس وب سایت های بی ارزش و آلوده است به شدت انتقاد کرده بودند.
همچنین گوگل اعلام کرده تلاش می کند سایت هایی با محتوای اصل و تولید شده توسط خود آن سایت را درصدر نتایج جستجو قرار دهد و از این پس سایت های کپی کار که محتوای دیگر سایت ها را کپی می کنند در صدر نتایج جستجو نمایش نخواهد داد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر