چهارشنبه، بهمن ۶

همکاری گوگل و AVG برای بهبود امنیت کاربران اینترنت


شرکت AVG ( فعال و ارائه دهنده راهکارهای امنیتی و آنتی ویروس ) و شرکت گوگل Google ( ارائه دهنده سرویسهای اینترنتی و موتور جستجو ) در زمینه بهبود عملکرد راهکارهای امنیتی اینترنت با یکدیگر همکاری می کنند.
شرکت امنیتی AVG که جزء با سابقه ترین شرکتهای امنیتی و آنتی ویروس می باشد با همکاری شرکت گوگل راهکارهای امنیتی در محیطهای اینترنت و Toolbar LinkScanner را بهبود می بخشد.
LinkScanner راهکار امنیتی و بلادرنگی می باشد که کاربران را در برابر صفحات و وب سایتهای آلوده محافظت می نماید.
به گزارش دورانتاش به نقل از وب سایت رسمی AVG، از این پس با این قرارداد، راهکار Linkscanner با تکنولوژی جستجوی گوگل یکپارچه می شود.
امروزه بخش قابل ملاحظه ای از آلودگی ها، بدافزارها و تهدیدات از طریق اینترنت روی می دهد و محصولات شرکتهایی که زمینه حفاظت از کاربران در این محیطها فعالتر باشند با استقبال بهتر کاربران روبرو می شوند.
درباره AVG :
شرکت امنیتی AVG در سال ۱۹۹۱ در کشور چک تاسیس شد و در حال حاضر بیش از ۱۱۰ میلیون کاربر دارد و در ۱۷۰ کشور دنیا محصولات خود را به فروش می رساند. نام قدیم این شرکت Grisoft بوده است که هم اکنون به شرکت AVG Technologies تغییر یافته است.
محصولات این شرکت وظیفه حفاظت از همه طیف کاربران خانگی، شرکتی و سازمانی از انواع ویروسها، بدافزارها و تهدیدات را بر عهده دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر