چهارشنبه، بهمن ۶

پی سی دانلود : لینکدونی : از شر سايت‌های اسپم خلاص شويد


بحث چگونگي مقابله با سايت‌های اسپم در روزهای اخير با دعوت رسمی گوگل از فارسی زبانان به يكی از بحث‌های داغ وبلاگستان فارسی تبديل شده است .
stopspam
اما تا زمان حذف کامل سايت‌های اسپم از جستجوی گوگل چه کنيم؟
اگر شما هم مثلِ من کمي عجول هستيد و نمی‌توانيد منتظر واکنش گوگل بمانيد می‌توانيد از یکی از چند قابلیت افزونه‌ی Optimaze Google استفاده کنيد. Optimaze google يکی از هزاران افزونه‌ی دوست داشتنی فايرفاکس است که اقدام به بهينه‌سازی ‍ جستوهای شما در گوگل می‌كند. اين افزونه به شما كمك مي‌كند تا انتخاب كنيد چه سايت‌هايی در جستجو نشان داده نشوند. براي اينكار بعد از نصب افزونه از طريق منوي tools مطابق تصوير روي Fil»ter كليك كنيد.
google1
بعد از باز شدن منوی في<لتر كادري برايتان نمايش داده خواهد شد كه مي‌توانيد در آن آدرس سايت‌های اسپم مورد نظر خود را بنويسيد و به اين ترتيب از نشان دادن آدرس آن سايت‌ها در نتایج جستجو گوگل جلوگيری كنيد.
نگران نباشيد! ما قبلاً اين کار را برايتان انجام داده‌ايم. شما می‌توانيد اين فايل متنی یا اینجا را که حاوي حدود 400 سايت اسپم فارسی‌ست دانلود نموده و از طريق گزينه‌ی Import وارد افزونه کنيد.همين.
google2
تصوير زير نمونه‌ای نتيجه‌ي کار اين افزونه است .

image
اکنون نه تنها از نتایج اسپم جستجوی گوگل خلاص شده‌اید بلکه گوگل به مرور متوجه بی‌مصرف بودن محتوای صفحه به دلیل کمتر کلیک شدن میشود و هر چه تعداد افراد استفاده کننده بیشتر باشد نتیجه سریع‌تر اتفاق خواهد افتاد
اين افزونه را مي‌توانيد از اين آدرس دانلود کنيد.
اگزا: توضیحی که لازم است در مورد این لیست بزرگ داده شود، این لیست حاوی سایتهای اسپم فارسی + سایتهای تبلیغات است که طی چند ماه گذشته به کمک لیست تبلیغات فارسی، نتایج اسپم گوگل به مرور جمع‌آوری گردیده است. مدتهاست شخصا این لیست را برای بلاک تبلیغات و اسپم استفاده می‌کنم و موقع اضافه‌کردن تک تکشون با دقت عمل کرده‌ام ولی چنانچه سایتی به اشتباه وارد شده لطفا با کامنت دادن در پایان همین مطلب تذکر دهید یا اگر شما هم لیستی دارید به تکمیل این لیست کمک کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر