چهارشنبه، بهمن ۶

روزانه ۳۰۰.۰۰۰ گوشی آندروید فعال می‌شود!


اندی روبین، مدیر اصلی تیم توسعه آندروید، با وجود اینکه بیش از ۱۵۰ هزار نفر دنبال کننده در توییتر دارد اما کم‌تر پیش می‌آید که برای این تعداد افراد صحبتی کند. او کم حرف است و تلاش می‌کند بیشتر به کارهای دیگری سرگرم شود. اما دیروز توییت او خبر جالبی را عنوان می‌کرد. او در توییتش گفت که روزانه بیش از ۳۰۰ هزار گوشی آندروید فعال می‌شود.
android-300k-activating.jpg
این تعداد رشد بسیار سریع و شگفت آور است. تنها ۴ ماه از زمانی که اریک اشمیت اعلام کرد که در روز، ۲۰۰ هزار گوشی آندروید را فعال می‌کنند می‌گذرد. این پیشرفت روز افزون آندروید می‌تواند نوید اخبار خوب و آینده بسیار روشنی برای این سیستم‌عامل باشد. اگر بخواهیم واقع‌بینانه آیفون و سیستم‌عاملش را در برابر گوشی‌های آندروید قرار دهیم، خواهیم دید که برتری‌های بسیار زیادی در رقیب تازه وارد دیده می‌شود و حتی طبق پیش‌بینی گروهی، تا سال ۲۰۱۲ این آندروید است که جای سیمبیان را به عنوان اولین سیستم‌عامل موبایل خواهد گرفت.
کاربران آندروید قطعا با توجه به گستردگی دستگاه‌های تولید شده توسط کمپانی‌های مختلف و نیز رشد بسیار سریع این سیستم‌عامل، انتخاب‌های مناسب و زیادی را در مقایسه با سایر گزینه‌ها برای خود دارند. نظر شما در مورد این قضیه چیست؟ شما طرفدار آیفون هستید یا دوست‌دار آندروید؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر