دوشنبه، بهمن ۴

روستاهای هند به اینترنت ۲ مگابیتی متصل شدند

رسانه‌های محلی هند اعلام کردند مرکز ارایه‌دهنده خدمات اینترنتی BSNL از این پس امکان دسترسی به اینترنت پرسرعت با قیمت ارزان را برای کلیه روستائیان این کشور فراهم می‌کند.

http://www.greatweb.co.uk/images/adsl.jpg

به گزارش آی تی تک به نقل از ایندیاتایمز، بر اساس طرح جدید مرکز BSNL که با نام Rural USOF صورت می‌گیرد، ساکنان کلیه روستاهای هند از این پس می‌توانند با پرداخت ماهانه ۹۹ روپیه با سرعت ۲ مگابیت در ثانیه به اینترنت متصل شوند. این سرویس به کاربران امکان می‌دهد که با پرداخت مبلغ یاد شده ماهانه ۴۰۰ مگابایت اطلاعات را به صورت رایگان از اینترنت بارگذاری کنند.

بخش دیگر این طرح BBG Rural USOF نام دارد که بر اساس آن روستاییان هندی می‌توانند با پرداخت مبلغ مذکور، ماهانه به صورت رایگان یک گیگابایت اطلاعات را با سرعت ۲ مگابیت در ثانیه بارگذاری کنند.

دولت هند هم‌اکنون سرمایه‌گذاری‌های گسترده‌ای را آغاز کرده است تا به موجب آن دسترسی کلیه مردم این کشور را به اینترنت پرسرعت افزایش دهد. در حال حاضر بیش از ۹ میلیون هندی به خطوط پهن‌باند اینترنتی دسترسی دارند.

آن دسته از روستاییان هندی که قصد استفاده از دو سرویس یاد شده را دارند، می‌توانند هزینه‌های مربوط به آن‌ها را با قبض تلفن خود پرداخت کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر