دوشنبه، بهمن ۴

پرفروش‌ترین کنسول بازی جهان معرفی شد

با پایین آمدن فروش سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای مربوط به کنسول‌های همراه بازی‌های رایانه‌ای، این صنعت جهانی در ماه دسامبر ۲۰۱۰ با کاهش اندک فروش محصولات خود مواجه شد که البته با این وجود، فروش کنسول‌های بازی همچنان افزایش یافت.
http://www.product-reviews.net/wp-content/userimages/2007/08/xbox360wii.jpg
به گزارش آی تی تک به نقل از پی‌سی‌ورلد، در این دوره زمانی شرکت مایکروسافت موفق شد با افزایش فروش مدل‌های جدید Xbox 360 از شرکت نینتندو و کنسول بازی آن موسوم به Wii پیشی بگیرد و عنوان پرفروش‌ترین کنسول بازی جهان را از آن خود کند.
با وجود افزایش قابل‌ملاحظه Xboxهای فروخته شده در دنیا طی دسامبر ۲۰۱۰، در این ماه از مجموع درآمدهای صنعت جهانی بازی‌های رایانه‌ای کاسته شد. در حالی که این صنعت در دسامبر ۲۰۰۹ موفق به کسب درآمد ۱٫۱۷ میلیارد دلاری شده بود، در دسامبر ۲۰۱۰ تنها ۱٫۱۰ میلیارد دلار درآمد را از آن خود کرد.آنیتا فرازیر ” از تحلیلگران مرکز NPD گفت: متاسفانه صنعت جهانی بازی‌های رایانه‌ای در ماه دسامبر با کاهش درآمدهای خود نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شد که این جریان به دنبال کاهش محبوبیت نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای مربوط به کنسول‌های بازی قابل‌حمل رخ داد.
وی اعلام کرد که در این دوره زمانی فروش جهانی بخش سخت‌افزار صنعت بازی‌های رایانه‌ای رشد ۳۵ درصدی را پیش‌روی خود دید.فرازیر اعلام کرد که صنعت بازی‌های رایانه‌ای آمریکا در سال ۲۰۱۰ میلادی در مجموع با رشد ۲۱ درصدی درآمدهای خود مواجه شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر