دوشنبه، بهمن ۴

اس ام اس های جالب

به نام خدايي که هستي را با مرگ، دوستي را بي رنگ، زندگي را با رنگ، عشق را رنگارنگ، رنگين کمان ر هفت رنگ، شاپرک را صد رنگ... و من را دلتنگ دوستان آفريد. اس ام اس دلتنگي جديد

بي فروغ روي ياران زندگي تابنده نيست، دولت بي دوست در جهان تابنده نيست. اس ام اس دوري جديد

بهاي دوست نه به زيبايي اوست نه به دارايي اوست، تنها به وفاي اوست. اس ام اس رفتن

هيچ داني که در اين خلوت بيرنگ سکوت اگر از ياد تو يادي نکنم ميميرم. اس ام اس خداحافظي

باد باشي خاکتم، درخت باشي برگتم، دريا باشي آبتم، هر جا باشي به يادتم. اس ام اس عاشقانه

اتل متل رفاقت، دل به تو کرده عادت، ما هم داريم ارادت، اينه رسم رفاقت!!!. اس ام اس محبت

عاشقانه ترين نگاهم را روي قايقي از يادت نشاندم و پارو زنان سوي تو فرستادم وقتي به ساحل نگاه تو رسيد، تو چشمانت را بستي و قايقم غرق شد. اس ام اس دوستان

هر چند که دلتنگ تر از تنگ بلورم / با کوه غمت سنگتر از سنگ صبورم / يک عمر پشيماني دل بسته بويي است / تنها سر مويي از سر موي تو دارم. سايت اس ام اس دلتنگي

اونايي که ما عاشقشون هستيم هيچوقت از ما دور نميشن! هر روز کنار ما راه ميروند اما ديده نميشوند، شنيده نميشوند و هنوز نزديک و هنوز عاشق... هنوز دلتنگ و خيلي عزيز.... . اس ام اس عاشقونه

اي دوست به خدا دوري تو دشوار است / بي تو از گردش ايام دلم بيزار است / بي تو اي مونس جان، دل ز غمت ميسوزد / دل افسرده من طالب يک ديدار است. اس ام اس دلتنگي و دوري

اين اس ام اس سازمان حقوق دلهاست؛ زود دستا بالا! جرم شما خيلي بالاست! ميدوني چرا؟!!.......... آخه دل من از دوريت مرد. اس ام اس واسه آشتي کردن

آمدم تا مست و مدهوشت کنم اما نشد / عاشقانه تکيه بر دوشت کنم اما نشد / آمدم تا از سر دلتنگي ام گريه تلخي در آغوشت کنم اما نشد / نازنينم ياد تو هرگز نرفت از خاطرم سعي کردم فراموشت کنم اما نشد. اس ام اس واسه دوست شدن

بي شک يادت را در تک تک لحظه هايم نقاشي ميکنم، امروز در گذر رفتنت به آسمان خيره شدم و قدم زنان باران را با غم تجربه کردم،

چشمانم حتي ديگر سوسوي خانه ي همسايه را نيز نمي بييند، من براي بريدن و کندن از آنچه هستم تو را ميخواستم، کاش ميدانستي آسمان نيز برايت مي گريد و من غرق در سکوت شب، تنهايي را تجربه ميکنم.



سلامتي رفيقي که اسم ما گوشه موبايلش خاک ميخوره !

 بايد فراموشت کنم ، چنديست تمرين ميکنم ، من ميتوانم ميشود ، آرام تلقين ميکنم .
کم کم ز يادم ميبري ، کم کم زيادم ميروي ، اين روزگار و رسم اوست
اين جمله را با تلخيش صد بار تمرين ميکنم !

ميشود در آسمان زندگي يک سبد از غنچه هاي ياس داشت
يا که در سوز و گداز شمع عشق
مثل پروانه کمي احساس داشت . . .


خدايا
هرکس به يادم هست به يادش باش
اگر کنارم نيست ، کنارش باش
اگر تنهاست پناهش باش
و اگر غم دارد غمخوارش باش . . .

اشک از دوريست
سکوت از تنهايي
لبخند از مهرباني
پيام دادن از دلتنگي



غم از چشم قشنگت دور باشد
دلت غرق اميد و نور باشد
نبيني روز بد اي بهتر از جان
الهي دشمنت رنجور باشد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر